W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Raya Ohh Raya
Saturday 18 August 2012 | 2:49 am | 0 waiting

Assalamualaikum .

Apa khabar semua ? Alhamdulillah , dah sebulan kita berpuasa . Macam cepat rasanya bulan puasa ni , Kan kan ? Lepas ni , Rayeee ! Suka ? Bagi korang lah kan . But for me . -.- Takde mood nak raya lebih-lebih tahun ni . Nak PMR . Tension , Yelah , PMR kan sekali dalam hidup . So , kena lah buat betul-betul kan . Alhamdulillah , minggu lepas dah abiz Trial PMR . Actually , soalanya tak susah sangat , tapi kan , Saya tak baca buku sangat , So amik kau ! Entah apa lah result akan keluar nanti . Tawakal jelah . Abiz cite pasal exam . Krikk krikk . taktau lah nak cite ape lagi . -.- *Blank .

Emm , saya nak ambil kesempatan ni , nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin kepada semua rakan saya , yang mengenali saya atau tidak . Maaf kan segala salah dan silap . Kepada Asma , Suraya , Fatihah , Afrina , Izzah , Afiqah Yasmin , Nazhiim , Syahir , Jamalia dan semua rakan sekolah  , Selamat Hari Raya !  Maafkan aku , Mungkin aku ada kecilkan hati korang tanpa aku sedar . Aku pon bukan baik sangat . Hanya manusia hina dan biasa . Emm , Lepas PMR taktau lah kita dapat jumpa lagi ke tidak . Semua akan buat haluan sendiri . Mesti ada yang nak pindah sekolah kan , *Sedih ! Emm , papepon , Harap sangat , persahabatan kita akan kekal . InsyaAllah . Raye2 ni , Jangan lupa hati-hati , Jangan nak main mercun je , Kita kan nak PMR . Bergembiralah sementara kita takde homework . Kehkeh . Okelah , Ini sahaja yang saya mampu coretkan . Selamat Berjumpa lagi . Salam . Tadaaa . *Lambai2 tangan . ( ^o^ )






Semakin berilmu sepatutnya semakin merendah diri , semakin taqwa kepada Allah , semakin merasakan diri ini lemah di hadapan Allah . :')