W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Rindu +.+
Friday 22 June 2012 | 7:48 am | 0 waiting

Assalamualaikum .

Emm , sihat semua ? Saya , insyaAllah sihat , cuma asyik pening je , maybe banyak pikir kot . Emm , dah hampir seminggu kawan saya meninggal . Terasa macam sekejap sangat .Emm , rasa rindu tu memang ada , tapi saya elakkan lah . Emm , Not in mood . +.+ . Alhamdulillah KKS , dah hantar tadi , rasa macam lega sangat2 kepala ni . Tapi naik angin jugak tadi , biasalah pasal budak2 lain suroh saya tunggu dia lengkapkan kerja kursus die tu sampai cikgu sej dah balik ! Geram sgt tadi ! Tak masal2 , saya pon akan di listkan budak2 yang hantar lambat and dengan dukacitanya kena potong 5 MARKS ! Banyak k ! Ggrrr ! Nak wat camne kan , Nasi dah jadi bubur , Redha je la . Kalau pasal exam , dissapointed jugak . Tak lepas target pengetua ---> 7A' for budak misyhkat . Untunglah dak Misbah 3A je pengetua target . Saya dapat 5A 3B 1C . satu je tersasar . Semestinya SEJARAH ! killer subject betul . Biasalah kalau baca senang lah , ni baca last minute. Berubah lahh ! Haha  . Rank dalam form pon jatuh sikit . mhhuuaahh . Minggu depan amik report card . -.- Apa lah yang akan cikgu bgitau mak saya nie . Hikhok =) InsyaAllah oke je . Tak lupa jugak , Asma , result kau pon okeh jugak . Kita sama-sama perbaiki kelemahan kita . Jangan sebabkan markah kita rendah bermakna kita akan dibawah je , TIDAK ! Kita boleh bangkit . Kita buktikan sama-sama . Okeh ! Chaiyokk ! <3 Hehe . Eh2 , ade sorg lagi ni . Nasha , Tahniah jugak ea , awak dapat 5A . Good try . Jyeahh , Kita sama <3 Hekhek . Emm , awak-awak ,aritu kan ade org cakap saya kirim salam kat awak tu kan , sebenarnya bukan saya tau . Budak2 ni main2 je . Tapi dak ni cakap awak senyum ? -.- Haha , pelik pelik . Haha . *kan dah ketawa sorg2 . Dah2 , WHATEVER ! Hah , ni cuti hujung minggu  , target nak baca buku . Almaklum , dah nak trial . Takut dehh . Takpe , study la dari sekarang . Okeh la , malas nak bebel panjang2 . Hehe . Salam . =)






Semakin berilmu sepatutnya semakin merendah diri , semakin taqwa kepada Allah , semakin merasakan diri ini lemah di hadapan Allah . :')