W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Kau pergi
Saturday 16 June 2012 | 6:48 am | 0 waiting

Assalamualaikum .

Lame dah tak update blog ni . Sekarang dah makin buzy sikit . Emm , Sekarang ni , saya tengah bersedih . Kawan saya , dah menghadap Ilahi Khamis 14.6.2012 , Tapii saya baru tau hari ini , Sabtu . Allah! Allah ! Allah ! Saya tahu bersedih tuu tak elok , Tapi saya sebak . =( Susah nak gambarkan hati ni macam mana , Allah saje yang faham . Awak , kita dah kawan sejak kecil lagi . Saya sayangkan awak , Awak kawan yang baik , memahami . Ayah saya pon suka ckp pasal awak , "Awak ni baik , dengar cakap " . Emm , Kehilangan awak memnag sgt dirasai oleh saya . Awak , walaupon kite rapat dengan awak mase kite sekolah rendah je , tpi awak jgn lupe saya still ingatkan awak . Tak pernah sesekali saya lupe awak . Walaupon ada org ckp yang bukn-bukan pasal awak , Apa saya kesah , saya tahu perangai awak tu macam mana . Bila saya tahu awak excident , memang saya terkejut . Lagi2 ayah saya cakap awak koma . Tapi , alhamdulillah lepas seminggu kot , ayh saya cakap awak dah sedar dan semakin pulih . Saya bersyukur sangat . Masa tu saya nak sangat2 lawat awak kat hospital , tapi , apakan daya . banyak rintangan . =( kawan2 awak semua seronok bile dengar awak dah makin pulih , saya pon ! =) Emm , and tadi masa saya tengah buat HW , saya terdengar ayah saya cakap ngan abang saya yang Asyraf dah meninggal . Automatic , saya terbenti menulis wat hw , Memang saya tak sangka , saya tanya mak ayah saya berkali-kali . "Bukan ke acap aritu dah baik ? " Ayah saya cakap die dah pulih then lepas seminggu die demam masuk Icu " . Emm , Takdir yang Allah telah  tentukan . Lepastu memang saya menangis kat bilik sorg2 . Saya tak tahan . Terasa sekejap sangat , kalau saya tahu awal2 , mungkin saya dapat lawat awak utk kali terakhir . Kenangan silam sahaja yang menjadi kenangan buat saya dengan dia . Awak , saya sayangkan awak Saya tak akan lupekan awak , InsyaAllah saya akan sedekah Al-Fatihah untuk awak setiap hari . Semoga Arwah ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman . Amin Ya Rabbal Alamin . =)

Turn to Allah , Before you RETURN to Allah :'\

*Muhasabah
     Gambar-gambar kenangannya . 








Semakin berilmu sepatutnya semakin merendah diri , semakin taqwa kepada Allah , semakin merasakan diri ini lemah di hadapan Allah . :')