W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Kenangan buatku
Friday 25 January 2013 | 7:28 am | 0 waiting



" Jangan takut apabila diuji tetapi takulah apabila Allah tidak menguji . Bila tidak diuji bimbang Allah telah melupakan kita ! " 

Assalamualaikum . Hyee , Apa khabar ? Harap semua sihat sentiasa .  Saya tak sihat sangat , demam dah seminggu . Suara pun hilang-hilang . Takpe-takpe nanti baik la . Baru bulan satu banyak cabaran yang saya kena tempuh . Actually 2013 ni saya masuk asrama SMKA Maahad muar . Walaupun dekat dengan rumah tapi diri ni degil jugak nak duduk asrama . Parents pun terpaksa la setuju . Hari first memang la seronok . Rasenya bila dah seminggu tu , saya dah mula rasa pressure . Homework pun mula berlambak . Kat asrama , saya paling rapat dengan Puteri suraya . Dia baik , rajin and sekepala jugak . So bila dengan dia , saya kuatkan diri untuk bertahan kat asrama tu . Setiap orang ada masalah kan . Bila kat asrama tu , share problem dengan kawan-kawan yang boleh dipercayai . Kawan-kawan yang dulunya kurang rapat and tegur , lepas dah duduk asrama ni , kami dah rapat .  Hidup kat hostel best sangat . Tapi biasalah terkongkong dengan peraturan . Setiap minggu saya fly balik rumah walaupun minggu tu tak dibenarkan balik . Kesah pulak aku . hehe . Sampailah hampir sebulan duduk kat hostel , saya ambil keputusan untuk keluar asrama . Kakak-kakak saya semua ketawakan . Tak kesah punn~ Akhirnya , setelah sebulan kat hostel , saya bebas daripada peraturan tu . Dapat jugak keluar . Alhamdulillah . So , sekarang saya dah jadi budak luar balik . :')
Keputusan permohonan ke SBP dah keluar . Means ramai lah yang akan pindah dari sekolah tu jugak . -.- Mr.Guapo pun dah pindah . Tak sempat nak ucap selamat tinggal . :'( Mungkin ade hikmah disebalik semua ni . Hmm . Kawan saya pun pindah . Memang impian dia nak pergi MATA . Pergilah~ Kawan-kawan yang dah pindah tu , jangan lupa kawan-kawan kat sini ni pulak . Goodluck kat sekolah baru . :))
Salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam . Semoga berusaha menjadi yang lebih baik dari sebelumnya . :))


Semoga ukhuwah kita tetap terjalin . Teruskan perjuanganmu ! ^.^