W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Dunia baru
Friday 25 May 2012 | 1:50 am | 0 waiting

Assalamualaikum .

Apa khabar semua ? hehe . tajuk hari ni macam pelik skit . Dunia baru ? Apakah ?
Actually just dunia bercuti 2 minggu je . Siapa yang sokong HW menimbun mcm gunung everest  angkat kaki ? Hw saya , mmg mcm cuti 2 bulan . tapi takpe lah , redha . senyum je la menerimanya untuk kebaikan kita jugak kan . Emm , so , exam pon da abiz . tpi exam besar blom abiz . berdebar pulak . :D

Minggu akhir nanti ade program excel . tpi , saya tak dapat pegi . -.- *sedih tpi seronok . Saya mahu pergi holiday . Orang lain pergi awal2 cuti , saya last2 cuti baru nak pegi . haha . naik skola mesti kena menghadap pengetua . InsyaAllah saya boleh jawab . lau tak pengetua jumpa la parents saya . saya takut . >.<

Next week anta abang sambung belajar . Abang ! belajar betul2 , Ingat Allah , mak ayah selalu . Semua orang sayangkan abang ! :D *tak penah saya panggil die "abang" . Alhamdulillah , tdi paper sains senang . hehe . baca senang la nak jawab . Jadi sebelum pekse kena baca buku tu . kalau usaha insyaAllah kejayaan akan terhasil .

Balik2 sekolah je , da pergi shopping ngan mak . belikan barang2 abang , saya pun kena ikut la . mase kat kedai buku , pergi bahagian novel2 , alhamdulillah terjumpa novel yang saya cari dari dulu yang bertajuk . . . . . teettttt . . . hehe . tpi pikir2 , bile pulak nak bce , tpi takut jugak terleka . takpe la . beli je . bagi mak simpan dulu . Mak simpan baik2 ea . susah nak crik buku tu.  Eh2 , banyak pulak saya bercerita hari ni. takpe la , hanya perkongsian sementara .

Akhir kalam , selamat bercuti utk budak2 sekolah , n yg bersekolah di .... buat hw , cikgu kita baik2 semua bagi hw . apapun , Jangan malas2 semua . Hanya org yg berusaha akan mendapat kejayaan . InsyaAllah .