W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Maafkan aku sahabat
Friday 6 September 2013 | 6:35 pm | 0 waiting



Bismillah . 
Sepanjang hari semua rasa tak kena . Hati ni bergetar hebat , tahan macam-macam perasaan yang beribut dalam dada . 

Tenang ! Tenang please ! 
Hati merintih tapi tiada apa yang terkesan . Yes , menangis :'(
Bila petang , banyak sangat yang menggangu . Baru sahaja kelmarin aku luahkan beban dalam jiwa ni kepada sahabat baikku . Ringan sedikit .
Mungkin :( 
Tapi hari ni , emmm bagai ombak menghempas pantai , menderu hebat membelah tepian . Dan aku kembali terluka . Sesal menebal dalam diri . Aku malu dengan Allah . Menangis lagi . Entah ke berapa kali aku menangis . Puas melukis senyuman di wajah yang sudah pun basah dengan air mata . Tapi mata tak boleh tipu , Perit tu terbiasa jugak dan air mata berjurai lagi . Emm T__T
Menyesal ! 
Aku putuskan semuanya dengan manusia lain . Putuskan urat simpati yang aku ikat dari untaian kata-kata dari bibirku . Air mata terus jatuh . emm musnah kepercayaan . Tapi aku terpaksa buat .
Aku bukan yang terbaik untuk kau . Maafkan aku . :'( 
Aku simpan ceritaku dalam peti rahsia . Rahsia kekal rahsia .
Kerana rahsia itu , aku ketagih perhatian .
Kerana rahsia itu , aku makin hilang keyakinan .
Kerana rahsia itu , aku hilang diri sendiri .

Terima kasih sahabat . :') Terima kasih kerana memegang tanganku ketika aku hampir tersungkur .
Maafkan aku . "DIRI" ini mungkin akan bertukar wajah . Tapi percayalah , ukhuwah ini tidak pernah berubah . Hati ni masih hati yang sama , Hati yang mencintaimu kini kerana Allah . Yes , Indeed . Allah have His own plan and His plan is the Best . :')