W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Sahabat Hingga Ke Syurga
Sunday 3 February 2013 | 2:19 am | 0 waiting


That happy moment when you've found the person that will help you improve your deen . =)

Aku selalu ingin sahabatku itu tahu yang aku sudah jadikan dia sebahagian dari kecintaanku , 
Tidak lain kerana Allah . 
Aku ingin sahabatku itu selalu mengerti yang aku perlu doa darinya , 
agar tetap kakiku di jalan ini . 
Aku ingin sahabatku itu selalu faham aku punya banyak kelemahan yang terkadang melukai dan membuatkan dia tidak senang dengan diriku . 
Wahai sahabatku yang dirimu sentiasa dihati , 
Maafkan setiap khilafku , 
Mungkin tidak mampu untuk aku hilangkan parut luka dihatimu , 
Tapi aku sentiasa berharap untuk menjadi sahabat yang setia di sisi dalam payah dan senangmu . 
KERANA 
PERSAHABATAN KITA TERTAUT DEMI CINTA ILAHI ! 

Sesungguhnya ,
Ajal dan maut bukan penyebab putusnya ikatan sebuah persahabatan yang telah kita bina dengan penuh kasih dan sayang . 
Jadikan Doa yang tulus dan ikhlas serta Al-Fatihah yang tidak putus-putus sebagai hadiah yang tiada tandingan sebagai tanda ingatan dalam persahabatan . 

Ketahuilah bahawa , 
Memiliki Seorang SAHABAT SEJATI adalah lebih berharga dari Seribu TEMAN yang mementingkan diri sendiri . 

Dari Abu Darda'ra , 
Bahawasanya Rasulullah SAW bersabda :
"Doa seorang Muslim kepada saudaranya dengan tanpa pengetahuan saudaranya itu mustajab : pada kepala seorang Muslim itu ada malaikat yang diberi tugas itu mengucapkan : 
Semoga Allah mengabulkan dan untukmu juga seperti itu ."
(Riwayat Muslim)

Sahabatku , saya sayang awak . Saya rindu dekat awak walaupun hari-hari jumpa . Walau macam mane kita renggang pun , percayalah nama awak tak pernah saya lupa dalam sujud saya . Maafkan saya sebab tak mampu menjadi sahabat yang terbaik untuk awak ! =))