W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Hari bahagia
Wednesday 4 July 2012 | 3:37 am | 0 waiting

Assalamualaikum .

Alhamdulillah , hari ini 4 JULAI 2012 , bersamaan , 14 Sya'ban merupakan hari yang sangat membahagiakan saya . Tak masal . Haha . Sebenarnya , hari ini hari lahir saya . *SKEMA .  Mungkin kebahagiaan lebih tertumpu diraikan bersama-sama rakan-rakan berbanding family saya . Mula-mula terdetik di hati tak nak datang sekolah . Apalah syahirah ini , tak nak datang sekolah sebab takut dengan kawan-kawan kena baling telor or baling tepung and yang paling biasa kena baling bedak . Fuhh , Nightmare k . >.< Tapi kena pergi jugak ! Fikir Belajar ! Hekhek .

Setibanya di sekolah , macam biasa jelah . Beratur dulu . Wisher pertama pon dak yang memang tak berapa rapat dengan saya . Syamimie , syukran2 . :) Actually malam sebelum tu , dah ada orang wish . hehe . *secret* . Okeh2 , sambung , Then selangkah saya nak masuk ke kelas . dalam hati , " dah nampak dah ! " Sebenarnya , saya dah nampak buku-buku bersepah atas meja . Pulak dahh . Masuk-masuk je dalam kelas , budak lain semua pandang saya , muka steam je semua , Haha . Buku-buku atas meja semua dah disaluti dengan bedak yang berbau harum . Waduhh . Memang banyak sangat . Takpe lah , jangan marah-marah , Biasalah kan kena bedak tu , Bersihkan jelah . Nasib saya ada bawak tuala tangan . Lap lap lap . Then adalah nampak ada orang tulis wish kat meja . Haha . I dont know who . Then belajar macam biasa . Saya tengok budak2 lain macam biasa je muka . Doa dalam hati InsyaAllah budak2 ni tak buat benda2 pelik . Selalunya nightmare masa balik nanti . Takuuttt . >.< Masa math pulak , ada ternampak beg hadiah besar kat kerusi Fatihah a.k.a my  cute friend , tanya ngan die , die cakap akk die punya . Mula lah aku pelik ngan die . Like I know something . tapi takpelah , diam je . Masa rehat , kawan saya , Afrina datang ngan Izzah , sambil tersengih-sengih macam kerang busuk . Hehe . Asallah pulak dieorg ni . Takut jugak masa tu . Rupa-rupanya Afrina nak bagi hadiah . Thanks . :)

Lepas je habis masa Arab , apa lagi cepat-cepat lah kemas barang , Nak cepat balik . Takutt . Masa tengah kemas barang tu saya dengar budak2 lain bisik-bisik . "Tak sampai hatilah , cepatlah " Hah ,dalam hati saya mesti ade pape ni . Cepat2 lah angkat beg , bangun . Tapi budak ni dah kepung belakang saya . Depan ramai laki . Waduhh macam mana nak jalan kan . Apa agi berundur ke belakang , Tanpa disegajakan terjadi sesuatu , asif , malu nak cakap . Saya bergerak ke belakang , nak lari ni , tetiba rasa badan ni kena tepuk , adusshh , apakah ? Rupa-rupanya Suraya pecahkan telur kat tudung saya . Pehh masa tu macam nak nangis sangat2 . Maluuu ! Ramai tengok . Nak kejar suraya nanti makin malu pulak , ape agi cepat2 lah pergi tandas . Haha . Lari lari lari ! Basuh-basuh , tak hilang pulak . Malunya lah nak jalan balik nanti . Dalam hati bersabar je , Hakikatnya nak menangis ni . Bersihkan jelah sikit2 . Masa balik tu , saya tak habis-habis sengih sorang2 . Yelakan seronok sangat . Lagipun memang tak sangka dieorg akan buat macam tu .Tapi korang memang bestlah . Kepada rakan-rakanku , Puteri suraya(the leader!) , Fatihah , Asma , Azreen , Farhana , and all my friends . Saya SAYANG korang sangat2 kerana Allah ! :)


Nah bunga untuk korang !  Haha xD





 TELORRR ! >.<


=') 



Semakin berilmu sepatutnya semakin merendah diri , semakin taqwa kepada Allah , semakin merasakan diri ini lemah di hadapan Allah . :')