W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Mr . Guapo
Tuesday 5 June 2012 | 4:04 am | 0 waiting

Assalamualaikum .

Apa khabar semua ? sihat ? Harap2 semua sihat sentiasa . Da makan ? haha , saya tengah tunggu waktu berbuka ni . hehe . Dalam beberapa hari ni , saya da banyak sangat berjalan . haha , Sekejap jalan ke Kl , Jb , Bp , Kelantan , Singapore . Fuhh , penattt , Balik2 dari berjalan aritu , teruusss lending ats katil yang saya rindu . Haha . Mr. Guapo pon dah rindu kat saye . Haha . Saya ade beli sedikit souvenirs untuk kawan2 saya yang comel lagi baik . Tak masal !

Korang mesti pelikkan apa maksod title tu , Mr.Guapo ? Apa tu ? Haha . Actually tuu name . . . teettt , secrett ! takde lah . main2 je , Mr.Guapo adalah seorg hamba Allah , yang berakal , yang comel , yang pandai . and banyak lagi . Ish2 , saya mengarut lah . Sebenarnya aritu saya bagi souvenirs kat die . Saya pass kan pda burung . Burung tu pon fly lah 3hari 3 malam , Akhirnya sampai di rumah Mr.Guapo . Nasib sampai hari Isnin , that time , die ade kat rumah . Alhamdulillah . And then , die pon bukak hadiah tu , *macam lah saya nampak . khayalan je la awak-awak semua . :) Hehe , Selang sehari , ade kejutan dari die . Die amik gambar hadiah tu , and die masukkan dalam fb . MR.GUAPO ! saya malu ! haha . awat hang masukkan pic tu dlm fb . haha . Die tnye cantik tak ? Mr.guapo , mesti cantik ! saya pilihkan khas untuk awak . Awak simpan baik2 tau . :) Saya nak sangat tenguk hadiah tu tergantung pada bag or pencil box awak . haha . ataupon awak pegang hadiah tu kemana sekalipon awak pergi . Pehh , melampau je tu . Haha ~ Saye memang gembira sangat2 .. Dah lame awak tak buat saya senyum sorg2 , senyum sampai ke telinga . Hehe <3

Apapun , thanks appreciate my gift . walaupon tak seberapa pon hadiah tu . Hehe . waduhh , makin sayang saya pda awak , Mr.Guapo a.k.a kawan baik ! Nanti jumpa saya jangan lupa senyum . *mimpi je la nak tengok awak senyum :P Haha !