W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Syahirah :)Takkan mampu mengubah masa lalu. Tapi boleh usaha untuk baiki masa akan datang.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box



Friends;
my followers



Credit;
thanks to;

Template by : Yuuki
Basecodes : Yuuki
Image by : Tumblr & Google
Edited by : SYAHIRAH
Saya gadis biasa ^_^
Wednesday 30 May 2012 | 10:41 am | 1 waiting

Saya gadis biasa . 
sangat-sangat biasa . 
hidup saya biasa . 
rupa saya biasa . 
Tidak punya apa-apa kelebihan yang boleh dibanggakan . 
Tidak punya duit berkepuk-kepuk . 

Saya gadis biasa tapi sebenarnya saya hidup dalam keajaiban yang nyata ,

bukan angan-angan . 
Ianya realiti . 
Realiti yang indah . 
Saya hidup dalam kebahagiaan yang sebenar . 

Keluarga saya adalah keajaiban pertama yang berlaku dalam hidup saya . 

Sahabat-sahabat saya keajaiban yang tak terhitung banyaknya . 

Satu demi satu semuanya muncul dalam hidup saya . 

Satu demi satu biasa menjadi luar biasa . 
Satu demi satu saya rasakan hidup saya penuh bermakna . 
Satu demi satu saya rasakan berharganya harga sebuah kehidupan . 

Dan yang paling penting , 

Mereka mengajar saya betapa berertinya kehidupan ini . :'))