Story of my Life




ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
 SANG PUTERI-PUTERI KELAS DAIE ^^ 

Maya and Sue . Kain nak pakai esoknya . *atoto* 

Ini kain rentang 5 DAIE , Cantik tak ? Of coz cantik :) 

Puteri Sesat with Pain . *tampar diri* 

Kami budak luar . Wit Tyra , hanis , mak jem :D
Itu jelah gambar yg boleh dimasukkan . Yang lain kena simpan sebagai kenangan terindah . Alhamdulillah kelas 5 Daie dapat no 2 dalam perarakan Sambutan Maulidur Rasul :) Dapat banggakan nama kelas 5 Daie and guru kelas kami , Madam Norliza .  Dah masuk dua tahun kita sama kelas . Fuhh kadang-kadang rasa sedih pulak nak habis sekolah akhir tahun ni . Semua sekarang tengah berjuang nak hadap SPM 2014 . fuhhh takut cheq. Harap sangat ukhuwah kita yang terbina akan berkekalan hingga ke Jannah insyaAllah :) 

Harap semua doakan kami pelajar kelas 5 Daie 2014 mendapat keputusan yang cemerlang 11A+ dalam SPM tahun ini . Amin Ya Allah . InsyaAllah . 

Tiada yang mustahil jika kita berusaha bersungguh-sungguh . Yakinlah , Allah akan memberi kejayaan kepada hambaNya yang berusaha :)
WASSALAMUALAIKUM!

Senyum
Sunday, 3 November 2013 • 6:16 am • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM!

Bismillah . :) 


Orang kata hidup ni tak selalunya indah , 
Orang kata hidup ni kita perlu selalu mengalah 
mungkin benar , 
Tapi aku tahu Dia ada untukku , 
Buat aku tetap tersenyum 
Walaupun pahit sentiasa menunggu . 

p/s : Saya dah bagi awak peluang . Tapi andai ada gadis lebih baik yg menunggu awak , pergilah . Saya izinkan . 
WASSALAMUALAIKUM!


OLDER POST
Kembali
Saturday, 1 February 2014 • 2:52 am • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM!
Fuuhhhh *tiup abuk* . Dah lame tak jengah blog ni . Apa khabar semua ? *Ada yang jawab ke ? Macam takde je hehe . Syai sihat alhamdulillah :') Dah nak masuk bulan FEBRUARI . Dah sedar diri ke nak SPM tahun ni ? Ngee Haruslah sedar diri sebelum masuk tahun 2014 haritu . Hari-hari di sekolah semua berjalan lancar , homework pun berjalan lancar dan semakin semakin menimbun kalah Gunung Everast . *tak masal*  Baru masuk bulan November , truthly banyak cabaran dah ditempuhi dan akan aku tempuhi . 
Hanya Allah tempatku meminta pertolongan :') 
Sekarang dah senior dah kat sekolah . Tahun last dah . Kena sedih ke gembira ? Kehkeh . ^^ 
Syahir kat MATA belum jadi senior lagi . Haha *asal selit nama dia ni?* Sambung ...
Haritu ada sambutan Maulidur Rasul . Nah tengok gambar sikit . 
 SANG PUTERI-PUTERI KELAS DAIE ^^ 

Maya and Sue . Kain nak pakai esoknya . *atoto* 

Ini kain rentang 5 DAIE , Cantik tak ? Of coz cantik :) 

Puteri Sesat with Pain . *tampar diri* 

Kami budak luar . Wit Tyra , hanis , mak jem :D
Itu jelah gambar yg boleh dimasukkan . Yang lain kena simpan sebagai kenangan terindah . Alhamdulillah kelas 5 Daie dapat no 2 dalam perarakan Sambutan Maulidur Rasul :) Dapat banggakan nama kelas 5 Daie and guru kelas kami , Madam Norliza .  Dah masuk dua tahun kita sama kelas . Fuhh kadang-kadang rasa sedih pulak nak habis sekolah akhir tahun ni . Semua sekarang tengah berjuang nak hadap SPM 2014 . fuhhh takut cheq. Harap sangat ukhuwah kita yang terbina akan berkekalan hingga ke Jannah insyaAllah :) 

Harap semua doakan kami pelajar kelas 5 Daie 2014 mendapat keputusan yang cemerlang 11A+ dalam SPM tahun ini . Amin Ya Allah . InsyaAllah . 

Tiada yang mustahil jika kita berusaha bersungguh-sungguh . Yakinlah , Allah akan memberi kejayaan kepada hambaNya yang berusaha :)
WASSALAMUALAIKUM!

Senyum
Sunday, 3 November 2013 • 6:16 am • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM!

Bismillah . :) 


Orang kata hidup ni tak selalunya indah , 
Orang kata hidup ni kita perlu selalu mengalah 
mungkin benar , 
Tapi aku tahu Dia ada untukku , 
Buat aku tetap tersenyum 
Walaupun pahit sentiasa menunggu . 

p/s : Saya dah bagi awak peluang . Tapi andai ada gadis lebih baik yg menunggu awak , pergilah . Saya izinkan . 
WASSALAMUALAIKUM!


OLDER POST
Bonjours ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : Happy Go Lucky -
Status : Me know me cute :p
[I am good girl :D ]

Talkboard ♥
Leave your footprint here


My Twitter ♥
Follow Me^^

Credits ♥
Thanks To...

Basecode:Izyanyancinnamon Template:SYARIFAH
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Full Edited: Syai
Remember!!dont remove this section!!